ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ορεστινή Ξάνθης 29/1/2015
Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση RODOPI ULTRA TRAIL ασχολείται από το 2009 με τη διοργάνωση κοινωνικών δραστηριοτήτων αθλητικού χαρακτήρα με βάση τον Εθελοντισμό. Οι αγώνες που διοργανώνει φέρουν το στίγμα των υπεραποστάσεων μέσα στα μοναδικά αρχέγονα δάση της Ροδόπης. Σκοπός της είναι να εργαστεί πάνω στο κενό που έχει δημιουργηθεί από το σπάσιμο της επαφής του σύγχρονου ανθρώπου με τη Φύση.
Αυτό προσπαθεί να το επιτύχει διοργανώνοντας 5 εκδηλώσεις (μέχρι σήμερα) όλες τις εποχές του έτους. Έτσι το Χειμώνα υπάρχει η Συγκέντρωση των Εθελοντών RΟUT, την Άνοιξη ο Rodopi Challenge 50 Miles, το Καλοκαίρι το Haidou Trail Party 24Κ, το Haidou Kids και το Σχολείο Εκπαίδευσης Εθελοντών ενώ το Φθινόπωρο η χρονιά κορυφώνεται με τον «μυθικό» Rodopi Advendurun 100 Miles.
Η οργάνωση ROUT (Rodopi Ultra Trail) είναι ήδη ένα αναγνωρισμένο brand στο χώρο των υπεραποστάσεων βουνού μικρής υποστήριξης.
Δεδομένου της πολυπλοκότητας των δραστηριοτήτων αλλά και με τη φιλοδοξία να επεκταθεί η αναγνωρισιμότητα του Brand κι εκτός Ελλάδας, αποφάσισε να συνεργαστεί με την εξειδικευμένη εταιρεία πάνω σε θέματα αυτά Tropos Branding Co.
Η διάρκεια του συμφωνητικού συνεργασίας είναι για 3 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης για άλλα 3.
«Οι ανάγκες της διοργάνωσης είναι μεγάλες και σε θέματα διαχείρισης Brand Strategy, Brand Value , Brand Awareness και Brand Equity χρειαζόμαστε βοήθεια από εξειδικευμένη Ομάδα Ανθρώπων. Χαιρόμαστε που θα μας δοθεί η ευκαιρία να εργαστούμε σε βάθος πλέον πάνω σε τέτοια ευαίσθητα θέματα με τους Ανθρώπους της Tropos Branding που έτσι κι αλλιώς μας βοηθούσαν εθελοντικά όλα αυτά τα χρόνια» δήλωσε ο Ηλίας Σπυριδόπουλος, Πρόεδρος της Rodopi Ultra Trail ΑΜΚΕ.
Από την πλευρά της Tropos Branding Co, ο εκτελεστικός Διευθυντής της κ. Χρήστος Δ. Κατσάνος ανέφερε «Ούτως ή άλλως η προσωπική μου εμπλοκή με στην οργάνωση του RΟUT είναι δεδομένη. Από σήμερα όλοι οι εργαζόμενοι αλλά και συνεργάτες της Tropos θα εργαστούμε όχι μόνο πάνω στην εκπόνηση ενός Ολοκληρωμένου Strategy Plan αλλά και στην υλοποίηση των δράσεων αυτού.»
Σχετικά με την Rodopi Ultra Trail ΑΜΚΕ
H Rodopi Ultra Trail (ROUT) ΑΜΚΕ ιδρύθηκε το 2009 με έδρα την Ορεστινή Ξάνθης. Είναι οργανωμένη στη βάση του Εθελοντισμού και αριθμεί πλέον των 140 Εθελοντών. Έχει διοργανώσει τους πρώτους αγώνες 50 και 100 μιλίων σε πεδίο βουνού στην Ελλάδα (2010). Μέχρι το τέλους του 2014 έχει φέρει σε πέρας συνολικά 25 εκδηλώσεις. Οι δραστηριότητες έχουν να κάνουν με τον ROUT - Rodopi Advendurun 100 Miles, τον ROC -Rodopi Challenge 50 miles, το Haidou Trail Party 24K, τον Haidou Kids, τη Συνάντηση Εθελοντών και το Σχολείο Εκπαίδευσης Εθελοντών.
Σχετικά με την Tropos Braning Co
Η Tropos Branding Company είναι μια σύγχρονη & ευέλικτη εταιρεία marketing & branding. Είναι θυγατρική εταιρεία του DKGGROUP. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία "Zero to Low Budget" και την προσέγγιση "H2Η- Human to Human" σχεδιάζει, αναδυκνύει και προωθεί Brands σε πολλές κατηγορίες προιόντων και υπηρεσιών. Εταιρικές ταυτότητες, Corporate videos, Youtube Shows, Συσκευασίες προϊόντων και Inbound marketing τεχνικές (πάνω από 20 διαφορετικές πλατφόρμες) χρησιμοποιούνται στην ολοκληρωμένη προσέγγιση e-branding 360.
Περισσότερες πληροφορίες:
Rodopi Ultra Trail: κ. Ηλίας Σπυριδόπουλος , elias@rout.gr , www.rout.gr
Tropos Branding Co: κ. Δήμητρα Νοτίου, 2310-488915, notiou@tropos.gr , www.tropos.gr
Ορεστινή Ξάνθης 29/1/2015
Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση RODOPI ULTRA TRAIL ασχολείται από το 2009 με τη διοργάνωση κοινωνικών δραστηριοτήτων αθλητικού χαρακτήρα με βάση τον Εθελοντισμό. Οι αγώνες που διοργανώνει φέρουν το στίγμα των υπεραποστάσεων μέσα στα μοναδικά αρχέγονα δάση της Ροδόπης. Σκοπός της είναι να εργαστεί πάνω στο κενό που έχει δημιουργηθεί από το σπάσιμο της επαφής του σύγχρονου ανθρώπου με τη Φύση.
Αυτό προσπαθεί να το επιτύχει διοργανώνοντας 5 εκδηλώσεις (μέχρι σήμερα) όλες τις εποχές του έτους. Έτσι το Χειμώνα υπάρχει η Συγκέντρωση των Εθελοντών RΟUT, την Άνοιξη ο Rodopi Challenge 50 Miles, το Καλοκαίρι το Haidou Trail Party 24Κ, το Haidou Kids και το Σχολείο Εκπαίδευσης Εθελοντών ενώ το Φθινόπωρο η χρονιά κορυφώνεται με τον «μυθικό» Rodopi Advendurun 100 Miles.
Η οργάνωση ROUT (Rodopi Ultra Trail) είναι ήδη ένα αναγνωρισμένο brand στο χώρο των υπεραποστάσεων βουνού μικρής υποστήριξης.
Δεδομένου της πολυπλοκότητας των δραστηριοτήτων αλλά και με τη φιλοδοξία να επεκταθεί η αναγνωρισιμότητα του Brand κι εκτός Ελλάδας, αποφάσισε να συνεργαστεί με την εξειδικευμένη εταιρεία πάνω σε θέματα αυτά Tropos Branding Co.
Η διάρκεια του συμφωνητικού συνεργασίας είναι για 3 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης για άλλα 3.
«Οι ανάγκες της διοργάνωσης είναι μεγάλες και σε θέματα διαχείρισης Brand Strategy, Brand Value , Brand Awareness και Brand Equity χρειαζόμαστε βοήθεια από εξειδικευμένη Ομάδα Ανθρώπων. Χαιρόμαστε που θα μας δοθεί η ευκαιρία να εργαστούμε σε βάθος πλέον πάνω σε τέτοια ευαίσθητα θέματα με τους Ανθρώπους της Tropos Branding που έτσι κι αλλιώς μας βοηθούσαν εθελοντικά όλα αυτά τα χρόνια» δήλωσε ο Ηλίας Σπυριδόπουλος, Πρόεδρος της Rodopi Ultra Trail ΑΜΚΕ.
Από την πλευρά της Tropos Branding Co, ο εκτελεστικός Διευθυντής της κ. Χρήστος Δ. Κατσάνος ανέφερε «Ούτως ή άλλως η προσωπική μου εμπλοκή με στην οργάνωση του RΟUT είναι δεδομένη. Από σήμερα όλοι οι εργαζόμενοι αλλά και συνεργάτες της Tropos θα εργαστούμε όχι μόνο πάνω στην εκπόνηση ενός Ολοκληρωμένου Strategy Plan αλλά και στην υλοποίηση των δράσεων αυτού.»
Σχετικά με την Rodopi Ultra Trail ΑΜΚΕ
H Rodopi Ultra Trail (ROUT) ΑΜΚΕ ιδρύθηκε το 2009 με έδρα την Ορεστινή Ξάνθης. Είναι οργανωμένη στη βάση του Εθελοντισμού και αριθμεί πλέον των 140 Εθελοντών. Έχει διοργανώσει τους πρώτους αγώνες 50 και 100 μιλίων σε πεδίο βουνού στην Ελλάδα (2010). Μέχρι το τέλους του 2014 έχει φέρει σε πέρας συνολικά 25 εκδηλώσεις. Οι δραστηριότητες έχουν να κάνουν με τον ROUT - Rodopi Advendurun 100 Miles, τον ROC -Rodopi Challenge 50 miles, το Haidou Trail Party 24K, τον Haidou Kids, τη Συνάντηση Εθελοντών και το Σχολείο Εκπαίδευσης Εθελοντών.
Σχετικά με την Tropos Braning Co
Η Tropos Branding Company είναι μια σύγχρονη & ευέλικτη εταιρεία marketing & branding. Είναι θυγατρική εταιρεία του DKGGROUP. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία "Zero to Low Budget" και την προσέγγιση "H2Η- Human to Human" σχεδιάζει, αναδυκνύει και προωθεί Brands σε πολλές κατηγορίες προιόντων και υπηρεσιών. Εταιρικές ταυτότητες, Corporate videos, Youtube Shows, Συσκευασίες προϊόντων και Inbound marketing τεχνικές (πάνω από 20 διαφορετικές πλατφόρμες) χρησιμοποιούνται στην ολοκληρωμένη προσέγγιση e-branding 360.
Περισσότερες πληροφορίες:
Rodopi Ultra Trail: κ. Ηλίας Σπυριδόπουλος , elias@rout.gr , www.rout.gr
Tropos Branding Co: κ. Δήμητρα Νοτίου, 2310-488915, notiou@tropos.gr , www.tropos.gr